Sosyal Medya’da 2020 İlk Çeyrek Nasıl Geçiyor?

Koronavirüs Yayılırken Kullanım Yükseliyor, Ancak Platformlar Azalan Gelirler İçin Uyarıyor!

Bu, büyük sosyal platformlar için devam eden güncellemelerin son rapordur. Raporun amacı, son zamanlardaki önemli gelişmelerin ve pazarlamacılar için ne anlama geldiklerinin bir özetini sunmaktır.

 

Sosyal ağ reklam harcamaları nasıl gidiyor?

Mart ortalarında Twitter, 2020 yılının ilk çeyreğinde gelirlerinde bir düşüş beklediğini açıkladı. Facebook ise, COVID-19’dan en çok etkilenen ülkelerde reklam verme rakamlarının zayıfladığını söyledi. Her iki duyuru da, koronavirüsün küresel ekonomi üzerindeki etkisi ve dolayısıyla reklamveren talebi nedeniyle sosyal ağ reklamcılığı için zor zamanlar geçirdiğini gösteriyor.

 

2020’nin ilk çeyreğinde sosyal ağ kullanıcı deneyimi nasıl değişti?

Kullanıcılar karantinadayken bağlantıda kalmaya, bilgilendirilmeye ve eğlendirmeye çalıştıkça kullanım artmaya devam etmektedir. Platformlar, Snapchat’in koronavirüs ile ilgili bilgilendirici filtresi ve Instagram’ın “Birlikte İzle” seçeneği de dahil olmak üzere, insanları evde kalmaya ve sağlıklı kalmaya teşvik etmek için yeni özellikler ekledi.

 

Sosyal ağlar COVID-19 salgınına nasıl tepki verdi?

Sosyal ağlar, koronavirüs ile ilgili yanlış bilgilendirme ile mücadele etmek için hem bireysel hem de birlikte, benzeri görülmemiş adımlar attı. Bu kooordineli çaba, politik içeriği içeren diğer yanlış bilgilendirme türleriyle nasıl başa çıkılacağı konusunda çelişkili platformlar için bir ilktir.

 

2020’nin ilk çeyreğinde sosyal ağ reklam ürünleri ve hedefleme nasıl değişti?

Facebook, reklam deneyimlerini reklamverenlerin Özel Kitle listelerine göre görmeyi durdurma seçeneği de dahil olmak üzere kullanıcılara reklam deneyimleri üzerinde daha fazla kontrol sağlamak için çeşitli araçlar ekledi. Ayrıca WhatsApp’ta reklam yayınlama planlarını da destekledi. Bu arada Instagram, IGTV’de, daha uzun biçimli video hizmeti olan reklamları yayınladı ve Snapchat, ABD’de “Swipe Up to Call” ve “Swipe Up to Text” reklamlarını yayınladı.

 

Kaynak

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir