Manufacturer Center

Manufacturer Center Google’ın yayınladığı en yeni uygulamalardan birisi, aslında alışveriş reklamlarından hepimizin aşina olduğu Merchant Center’a benzemekte. Fakat ikisini birbirinden ayrı kılan çok ince özellikler bulunmaktadır. Manufacturer Center satışlarınız, marka bilinirliğinizin ve daha fazla potansiyel müşterilerin artmasını hedeflemektedir.

Google, Manufacturer Center ile üretici firmaların sadece satış performanslarını iyileştirmekle kalmayıp, kullanıcıların daha detaylı bilgilere sahip ve doğru ürünlere erişebilir olmasını sağlamaktır.

Kendi ürünlerinizi üretiyor ve satışlarını yapıyorsanız bu ürün tam olarak size hitap etmektedir.

Manufacturer Center’ın Avantajları

 

  • Kapsamlı Analiz

Tıklama sayısı, gösterim sayısı vb. performans verilerine mevcutta ki kategorilerinize göre karşılaştırarak yorumlayabilirsiniz. Bu karşılaştırma sayesinde kar ve maliyetinizi hesaplayarak daha doğru yatırımlar yapabilirsiniz.

 

  • Görünürlük

 

Kullanıcılar tarafından ürünlerinizin bulunabilir olmasını ve dikkat çekici olmasını sağlamaktadır.

Avantajları sadece bunlarla sınırlı değil, vitrinde yer alan ürünlerinizin yanında sık gösterilerin rakip ürünlere kadar analiz edebilirsiniz. Performans açısından çok etkili olabilecek analizler sunmaktadır.

2

Şu an Türkiye dahil çoğu ülkede kullanım hizmetine başlamış olup tamamen ücretsiz bir araçtır. Manufacturer Center hesabınıza marka bilgilerini ekledikten sonra ürün verilerini toplu veya manuel olarak gönderebilirsiniz. Tıpkı Merchant Center’da olduğu gibi Google gönderdiğiniz kataloğu incelemeye alır ve sonrasında yayınlanma sürecine geçer.

Eğer sizde üretici iseniz ve kendi ürünlerinizi satıyorsanız Manufacturer Center’ı kullanarak performansınızı artırabilirsiniz.

mustafa_durna

Mustafa Durna | Performance Marketing Executive

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir