Instagram’da yemek siparişi verme dönemi başladı!

Dijital HaberlerInstagram’da yemek siparişi verme dönemi başladı!

Instagram’da yemek siparişi verme dönemi başladı!

Sosyal medya dev Instagram küçük işletmeleri desteklemek için yeni adımlar atıyor. Instagram yeni çıkartma ile restoranların yemek siparişi almalarını kolaylaştıracak. Şu anda ABD ve Kanada’da bulunan işletme hesapları tarafından kullanılabilen Instagram yemek siparişi özelliği yakında tüm dünyada kullanıma açılacak.

Popüler sosyal medya uygulaması Instagram yemek siparişi verme özelliği ile küçük işletmeleri destekleme adımını attı. Facebook tarafından satın alınan sosyal medya devi, koronavirüs nedeniyle mağdur olan işletmelerin satışlarını artıracak yeniliklerde bulunuyor. Instagram’ın yemek siparişi verme özelliği şu an için yalnızca ABD ve Kanada’da kullanılabiliyor.

İşletme hesaplarında paylaşılan hikayelere eklenen yemek siparişi çıkartması ile kullanıcılar tek tıklama ile işletmenin yemek siparişi sayfasına yönlendirilecek. Ayrıca hediye kartları ve bağış çıkartmaları ile kullanıcılar işletmelere destek olabilecekler.

300.000’den fazla küçük işletme ağı olan Main Street America tarafından yayınlanan bir ankete göre, koronavirüs salgını bu şekilde devam ederse ABD’deki yaklaşık 7.5 milyon küçük işletmenin önümüzdeki beş ayda kalıcı olarak kapanma riski var. Facebook, uygulamalarında 140 milyon işletme olduğunu ve bunların 8 milyonunun reklamveren olduğunu bildiriyor.

Instagram, platformunun devamlılığı ve canlılığı için bu şirketlere ihtiyaç duyuyor. Instagram COO’su Justin Osofsky, “Küçük işletmeler yerel toplulukların belkemiği ve restoranlar mahallelerin ruhu. İnsanları bir araya getiriyor ve topluluk oluşturuyorlar. Onların açık kalmalarına ve müşterilerle iletişim halinde olmalarına yardımcı olmak için üzerimize düşeni yapmak istiyoruz.” dedi.

Kaynak

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir