Google’ın programatik paneli olan DV360 heyecan verici bir güncellemeyi hayata geçirdi

Dijital HaberlerGoogle’ın programatik paneli olan DV360 heyecan verici bir güncellemeyi hayata geçirdi

Google’ın programatik paneli olan DV360 heyecan verici bir güncellemeyi hayata geçirdi

  • Google Müşteri Verilerini Yükleme (Customer Match) Özelliğini Geliştirdi ve Güncellendi!

Bilindiği üzere DV360’ta yer alan Customer Match tool’u kullanılarak müşterilerimizin e-mail datasını “audience” olarak yükleyip, Trueview yayınlarında kullanabiliyorduk. Google, bu özelliği geliştirerek, artık e-mail listesi yanı sıra Contact info, Mobile Device ID listeleri ve User ID listelerini de Customer Match tool’unu kullanarak yükleyebilir, audience listesi olarak kullanılabilir hale getirdi. Ayrıca, artık E-Mail datasının da olduğu Contact Info ve Mobile Device IDlerini audience listesi olarak yüklediğinizde sadece Trueview’da değil, Display ve Gmail envanterinde de kullanabileceğiz. (User ID henüz sadece Trueview yayınları özelinde kullanılmaktadır).

image005

Not: Verilecek CSV dosyanın içerisinde yer alan kullanıcı datasının minimum 1.000 kullanıcı olması gerekmektedir. Digital House olarak ise bu yeni özelliği markalarımızda etkin şekilde kullanmak için kampanyalarımızı kurguladık.

20190710_blog_what_is_display_video_360_googles_enterprise_demand-side_platform_twitter

Şöyle ki;

Diğer bir taraftan e-ticarette ise ROAS oranlarımızı %15 arttırırken paid searchte birim maliyetletimiz %21 azaldı. Organik trafiğimiz ise bu süreçte %24 artış gösterdi. Burada ayrıca son 1 ayda hiç alışveriş yapmayan kitleye ayrı bir kampanya yaparak 1 e 3 ROAS oranıyla total ROAS’a katkıda bulunduk.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir