Google yeni reklam formatı Swirl 3D’yi tüm kullanıcılara açtı

  • Kullanıcılar Swirl 3D reklamlarda, 3 boyutlu ürünleri yakınlaştırabiliyor ve 360 derece çevirebiliyor.

Dünyanın her yerinden markalar artık Google reklamlarında ürünlerini 3D olarak sergileyebilecek. Geçtiğimiz yıl 3 boyutlu reklam modeli Swirl’ün beta sürümünü duyuran Google, dün Swirl’ü tüm dünyadaki kullanıcılara açtığını duyurdu. 

Google’ın display ve Video 360 reklam modellerinde kullanılabilen Swirl, mobil web deneyimi düşünülerek tasarlandı.Beta sürümünde Guerlain, Nissan ve Adidas gibi markalara açılan Swirl, kullanıcıların ürünleri detaylı olarak inceleyebilmesini sağlıyor. Gerçeğe yakın bir deneyim sunan yeni reklam modelinde, 3 boyutlu ürünleri yakınlaştırabiliyor, 360 derece çevirebiliyorsunuz.

Swirl kampanyası oluşturmak için ürünlerinizin 3D tasarım bileşenlerini Google Web Designer aracına yükleyebilirsiniz. 3D modelleri Google’ın Poly aracını kullanarak yeniden düzenleyebileceğinizi de ekleyelim. Henüz ürünlerinizin 3D modellemesi bulunmuyorsa, CGtrader‘a bakmanızda fayda var. Pek çok 3D tasarımcının bulunduğu platform, markanıza yeni yetenekler kazandırma konusunda yararlı olacaktır.

Bu arada 3D kampanyalarda ürün odaklı düşünmek yerine yaratıcılığınızı da konuşturabilirsiniz. Her ne kadar Nissan, bu reklam modeliyle Qashqai SUV aracını ve Adidas ise Ultra Boost ayakkabısını tanıtmış olsa da; Purina, köpek maması yerine köpekleri öne çıkarmayı tercih etti. Böylece kullanıcıların 3D köpek modeliyle “git getir” oynamasını sağlayan marka, etkileşimini de arttırmış oldu.

Kaynak

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir