FuzulEv’den açık çağrı: #SorOna!

Tüm dünyayı etkisi altına koronavirüs (KOVID-19) salgınının, ülkemizde yayılımın engellenmesine yönelik farkındalık çalışmalarına FuzulEv de #SorOna kampanyasıyla destek veriyor.

 

Tarihten bugüne kadar en zor günlerde el ele vererek üstesinden gelen bizler, şimdi de öğrenecek çok şeyimiz olduğunu bildiğimiz büyüklerimiz için el ele veriyoruz… İnsanı odağına koyan vizyonuyla 28 yıldır faaliyet gösteren FuzulEv, korona virüsle mücadelede en önemli grup olan 65 yaş üzeri büyüklerimiz için önemli bir farkındalık kampanyasına imza attı.

Şirket, #SorOna başlıklı filmiyle, 65 yaş üzeri büyüklerimize destek için tüm Türkiye’ye çağrıda bulunuyor. Kampanyayla büyüklerimizin her gün hatırlarının sorulması teşvik edilirken, ihtiyaçlarının giderilmesi için de yardımcı olmanın önemine atıfta bulunuluyor.

 

Barış Manço’nun ünlü “Kol Düğmeleri” şarkısının müziğinin kullanıldığı filmde, büyüklerimize göstermemiz gereken saygı ve sevgiye vurgu yapılıyor. Bu süreçte, 65 yaş üstü ve evinde yalnız yaşayanların en çok da bizlerin aramasına ihtiyacı olduğu belirtilirken, onların hallerini ve hatırlarını sormamızın bugünün en önemli görevi olduğuna da dikkat çekiliyor.

 

Reklam Künyesi:
Reklamveren: FuzulEv
Reklamveren Temsilcisi: Gülşah Yüzer, Cansu Saatçıoğlu, Süleyman Ortatepe, Sergen Yeşilalioğlu, Gökçe Namlı
Reklam Ajansı: M.A.R.K.A.
Ajans Başkanı: Hulusi Derici
Kreatif Direktör: Doğan Mirdoğan
Kreatif Ekip: Batuhan Söylemez, Cavit İşici, Hamdi Kıroğlu
Müşteri İlişkileri: Jülide S. Coşkuner Mirdoğan, Cansu Tuna
Genel Koordinatör: Emrah Akkurt
Prodüksiyon Şirketi: Kırmızı Beyaz Film
Medya Planlama Ajansı: Glory Ajans
Kullanılan Mecralar: TV, Dijital
Dijital Çözüm Orakları: Digital House, Krombera

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir