e-Devlet için yeni hizmet kullanıma sunuldu

e-Devlet üzerinde sağlanan hizmet sayısı günden güne artıyor. Son dönemde, Banka Sorgulama hizmeti kullanıcılara sunulmuştu. Şimdi ise sıra tapu belgelerine geldi. e-Devlet üzerinden alınabilecek belgeler her geçen gün çoğalıyor. e-Devlet için yeni hizmet ile tapu il müdürlüklerine gitmeye gerek kalmayacak.

 

e-Devlet üzerinden alınabilecek belgeler çoğalıyor

e-Devlet üzerinden alınabilecek belgeler için yeni açıklama Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’ndan geldi. Bakanlık tarafından yapılan yapılan yazılı açıklamaya göre, 4 belge daha e-Devlet üzerinden alınabilir olacak.

Tapu işlemlerini e-Devlet üzerinden başlatabilecek olan vatandaşlar artık, tapu senedi, ipotek belgesi, hisseli taşınmaz tapu kaydı ve taşınmazın tapu kaydı belgelerini de buradan alabilecek. Artık toplamda 46 işlem, tapu il müdürlüklerine gitmeden internet üzerinden yapılabiliyor.

Tapu işlemlerini başlatmak isteyen vatandaşların yapması gereken buradaki adrese tıklayarak, e-devlet şifresi ile giriş yapmak.

E-Devlet Giriş nasıl yapılır?

Şifrenizi aldıktan sonra sisteme ilk kez giriş yapmanız istenecektir. Buradan sisteme giriş yapabilirsiniz. Sağ üstteki “Giriş” sekmesinden sisteme ulaşabilirsiniz. Karşınıza çıkan Login ekranında TC. Kimlik numaranızı ve PTT’den size verilen şifreyi yazmanız gerekiyor.

İlk kez hizmete giriş yaptığınızda ise ek olarak sizden kendi şifrenizi oluşturmanız isteniyor. Bu şifreyi de belirledikten sonra, özgürce site içerisinde dolaşabilirsiniz. Sistem üzerinde alt-üst soy bilgisini öğrenme, SSK hizmet dökümü, SSK sorgulama, Giriş maaş sorgulama, İşsizlik ödeneği sorgulama ve daha birçok hizmetten yararlanabilirsiniz.

Kaynak

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir